Kezdőlap
Kosár tartalma
Üres kosár
Bruttó összesen:
 {{model.WebDevizaNem}}
Kosár megtekintése
Kezdőoldal

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

 1. Mikor kapom meg a rendelésem?


Raktáron lévő termékek esetén 1-5 munkanapos kiszállítási időt vállalunk. Amennyiben nagy háztartási gép szerepel a megrendelésedben, a kézbesítési idő 4-7 munkanap lehet.
A Raktáron-BestByte Partnernél státuszú termékek átlagosan 3-5 munkanapon belül érkeznek be központunkba. Megrendelésed ezt követően tudjuk feldolgozni és kézbesíteni.
A „Rendelésre” beszerezhető termékek esetén pontos információval nem rendelkezünk a termék beérkezését illetően. Ezeknek a termékeknek beérkezése néhány hetet igénybe vehet.

 2. Szállítási címet szeretnék töröltetni a számlámról.


A BestByte Kft. által kiállított számla a törvényi előírásoknak megfelelően kerül kiállításra. A számla egyben szállítólevél is, ezért a szállítási címet törölni róla nincs lehetőségünk.

 3. Bolti átvételi pontra kértem a rendelésem, a weboldal azt mutatta, hogy készleten van. Mehetek érte?


Kérjük minden esetben várd meg kollégáink értesítését arról, hogy átvehető a megrendelésed. Amennyiben az értesítés nem történik meg néhány munkanapon belül, érdeklődj az ügyfélszolgálatunkon (e-mail: info@bestbyte.hu , telefonszám: 3614477888) vagy az illetékes bolt telefonos elérhetőségén.

 4. Hogy jutok el a Harsányi Kálmán utca raktárukhoz?


Kérjük amennyiben gépjárművel közelíted meg raktárunkat, csak a Harsányi Kálmán utcát írja be a navigációba, házszámot ne. A Harsányi Kálmán utca egy zsákutca, az utca végéig szükséges elmenned. Itt már látni fogod a BestByte, OfficeDepot, B4B reklámtáblákat.

 5. Előre utalással szeretnék fizetni, de a weboldalon nem találok ilyen lehetőséget. Van rá lehetőség?


Kérjük a megrendelés leadásakor az utánvétes fizetést válaszd, megjegyzésben pedig tüntesd fel, hogy előre utalással kívánsz fizetni. Kollégáink e-mailben fogják megküldeni Neked a díjbekérőt.

 6. Nagy háztartási gépet vásárolnék. Szeretném, ha régi, használt készülékemet elszállítanák. Mi ennek a módja?


Kérjük a megrendelés leadása során a megjegyzésben tüntesd fel, hogy „régi készülék elszállítását kérem”.

 7. Megérkezett a termék, de szeretnék elállni a vásárlástól. Mit kell tennem?


Elállási szándékoddal kapcsolatban érdemes egyeztetni ügyfélszolgálatunkkal vagy az Általános Szerződési Feltételekben leírtak szerint eljárni. Bizonyos termékek esetében elállási jog nem érvényesíthető, ezeket ÁSZF-ünkben részletesen feltüntetjük. A Fogyasztókat megillető elállási jog értelmében a Fogyasztó a termék átvételétől számított 14 napig érvényesítheti ezt a jogot online vásárlás esetén.  A terméket az alábbi címre tudod visszaküldeni futárral vagy postai úton:
BestByte Kft.
1151 Budapest Harsányi Kálmán utca 85
Személyesen bármelyik BestByte Kft. által üzemeltetett üzletben leadhatod a terméket. 

Az üzleteket az alábbi linken érheted el: bestbyte.hu/uzletek-huzletek.html
A termékhez mellékelni kell a számlát és a weboldalunkról letölthető kitöltött termék visszaküldési lap formanyomtatványt.
Amint a termék visszaérkezett a kollégáink jóváírják, és a könyvelésünk visszautalja a megadott bankszámlára a vásárlás vagy a termék összegét.

 8. Elálltam a vásárlástól vagy a bankkártyával kifizetett rendelésemet nem vettem át. Mikor kapom vissza a pénzem?


A termék(ek) visszaérkezését követő 14 napon belül térítjük vissza a megrendelés értékét. Amennyiben a megrendelésedben lévő összes tételt visszaküldöd, abban az esetben valamennyi költséged visszautaljuk a megadott bankszámlaszámra (termékek ára, szállítási és utánvét költség). Ha megrendelésed több tételt tartalmazott és nem küldöd vissza az összes terméket, abban az esetben csak a visszaküldött termék árát írjuk jóvá, a szállítási és utánvétköltséget nem.

 9. Leadtam a teméket garanciális ügyintézésre, mennyi időt vesz igénybe?


Törekednünk kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezzük. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a 15 napot meghaladja, akkor a Fogyasztót tájékoztatni vagyunk kötelesek a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A garanciális ügyintézés maximális időtartalma 30 nap lehet.

 10. Kiterjesztett garanciát szeretnék vásárolni a termékhez? Hol tudom ezt kiválasztani?


A BestByte GaranciaPro Biztosítás a BestByte áruházaiban újonnan vásárolt fogyasztási cikkekre köthető kiterjesztett garancia baleseti meghibásodás, villámcsapás, villámcsapás másodlagos hatása, valamint lopás, rablás, zseblopás fedezeteket tartalmaznak a választott biztosítási csomag és vásárolt termék szerint.  Bővebb információkat a következő oldalon érhetsz el: GaranciaPro Biztosítás - BestByte
Kérjük GaranciaPro biztosítással kapcsolatban keresd fel üzleteink valamelyikét.

 

 

 

Szolgáltató adatai:

Név: BestByte Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1139 Budapest, Fáy u. 45.
Bejegyző bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Cégjegyzékszám: 01-09-923260
Adószám: 14858480-2-44

Elérhetőség, a kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési cím: info@bestbyte.hu
Telefonos elérhetőség: +36(1)44-77-888
Csomagküldési engedély szám: XIII/14836/2021/B

Utoljára megtekintve