Kezdőlap
Kosár tartalma
Üres kosár
Bruttó összesen:
 {{model.WebDevizaNem}}
Kosár megtekintése
Kezdőoldal

 


 

Kattints ide! Kattints ide! Kattints ide!
Kattints ide! Kattints ide! Kattints ide!
Kattints ide! Kattints ide! Kattints ide!
Kattints ide! Kattints ide! Kattints ide!
  Kattints ide!  

 

 


 

Értékesítő - Biztonságtechnikai terület - Budapest, XIII. kerület


Dinamikusan fejlődő Biztonságtechnikai üzletágunkba keresünk Értékesítő kollégát.

 

Főbb feladatok:

  • Kereskedelmi folyamatok koordinálása, biztonságtechnikai és kapuautomatizálási eszközök értékesítése
  • Kapcsolattartás már meglévő partnerekkel
  • Új ügyfél kapcsolatok kialakítása
  • Projektek koordinálása, támogatása, felkutatása
  • Ajánlatkészítés és kiadás, azok nyomon követése
  • Kétirányú kommunikáció kialakítása a különböző divíziókkal és osztályokkal
  • Webshop értékesítés támogatása

 

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Vevőorientált hozzáállás
  • MS Office eszközök magabiztos használata
  • Önálló munkavégzés

 

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Biztonságtechnikai eszközök, kamera rendszerek ismerete
  • Biztonságtechnikai eszközök, kamera rendszerek értékesítésében szerzett tapasztalat
  • Kapuautomatizálási eszközök ismerete
  • Projekt menedzsment
  • Octopus vállalatirányítási rendszer ismerete

 

Amit kínálunk:

  • 8 órás munkaidő
  • Folyamatosan bővülő, fiatalos csapat
  • Versenyképes fizetés


Munkavégzés helye: 1139 Budapest, Frangepán utca 46.


Jelentkezni fényképes önéletrajzzal és fizetési igény megjelölésével az allas@bestbyte.hu e-mail címen lehet. A levél tárgya „Értékesítő - Biztonságtechnikai területre” legyen.

 


 

Termékfelelős – Épület automatizálási üzletág - Budapest, XIII. kerület


Termékfelelős kollégát keresünk Épület automatizálási termékekkel és megoldásokkal – világítástechnikával, klíma technikával, napelemmel, erős- és gyengeárammal – foglalkozó üzletágunkba.

 

Főbb feladatok:

  • Épület automatizálási (világítástechnika, klíma technika, napelem, erős- és gyengeáram) termékek gyártóival, beszállítóival való folyamatos kapcsolattartás
  • Új termékek bevezetése a hazai piacon
  • Árazási feladatok
  • Árajánlatok készítése
  • Riportok, beszámolók elkészítése
  • Sales csatornák felkutatása, értékesítési promóciók / marketing kampányok szervezése

 

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Kommunikatív, pontos, megbízható személyiség
  • Precíz, igényes és önálló munkavégzés
  • Kreativitás
  • MS Office magabiztos használata
  • Munkatapasztalat: 1-3 év, de juniorok/pályakezdők jelentkezését is várjuk

 

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Vision-Software Octopus ERP Integrált Vállalatirányítási és Ügyviteli rendszer ismerete
  • Angol nyelv magabiztos használata szóban és írásban
  • Épület automatizálási termékek ismerete

 

Amit kínálunk:

  • 8 órás munkaidő
  • Folyamatosan bővülő, fiatalos csapat
  • Versenyképes fizetés
  •  

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Műszaki támogatás, Kereskedelem
  • Értékesítési munkatárs
  • Teljes munkaidő


Munkavégzés helye: 1139 Budapest, Frangepán utca 46.


Jelentkezni fényképes önéletrajzzal és fizetési igény megjelölésével az allas@bestbyte.hu e-mail címen lehet. A levél tárgya „Termékfelelős – Épület automatizálás” legyen.
 


 

Támogató Mérnök / Termékfelelős - Biztonságtechnikai terület - Budapest, XIII. kerület

 

Dinamikusan fejlődő Biztonságtechnikai üzletágunkba keresünk műszaki kollégát.

 

Főbb feladatok:

  • Az általunk forgalmazott termékek műszaki támogatása partnereink felé
  • Együttműködés a fejlesztői, marketing, értékesítési és egyéb csapatokkal
  • Felhasználói tesztek és visszajelzések elemzése
  • Saját termékek menedzselése
  • Műszaki problémák gyors megoldása, prioritások kezelése
  • Prezentációk készítése, előadások, oktatások megtartása
  • Gyártóval, beszállítóval való kapcsolattartás
  • Új termékek bevezetése a hazai piacon
  • Árazási feladatok
  • Árajánlatok készítése, projekt kontroll
  • Értékesítési promóciók / marketing kampányok szervezése

 

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Biztonságtechnikai eszközök termék/műszaki ismerete
  • Csapatmunkára és együttműködésre való hajlam
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód
  • Kommunikatív, pontos, megbízható személyiségű
  • Precíz, igényes és önálló munkavégzés
  • MS Office magabiztos használata

 

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Stratégiai gondolkodás és üzleti szemlélet
  • Probléma-megoldási készség és döntéshozatalra való képesség
  • Vision-Software Octopus ERP Integrált Vállalatirányítási és Ügyviteli rendszer ismerete
  • Angol nyelv magabiztos használata szóban és írásban
  • Kreativitás
  • Korábbi sikerek egy adott termék piacra vitelében vagy fejlesztésében

 

Amit kínálunk:

  • 8 órás munkaidő
  • Folyamatosan bővülő, fiatalos csapat
  • Versenyképes fizetés

 

Munkavégzés helye: 1139 Budapest, Frangepán utca 46.

 

Jelentkezni fényképes önéletrajzzal és fizetési igény megjelölésével az allas@bestbyte.hu email címen lehet. A levél tárgya „Termékfelelős - Biztonságtechnikai területre” legyen.
 


 

Bolti pénztáros - hitelügyintéző | Győr Plaza

 

A BestByte Kft. egy dinamikusan növekvő, 100 százalékban magyar tulajdonú kereskedelmi vállalat, amely immár 15 éve a műszaki kereskedők piacának meghatározó szereplője. Amennyiben a számítógépes perifériákat ismeri, továbbá érdekli a papír- és írószer világa, akkor ne habozzon jelentkezni.
Győr Plázaban található műszaki áruházunkba bolti pénztáros, hitelügyintéző kollégát keresünk.

 

Feladatok:

  • Vásárlóink által megszokott udvarias, magas szintű szakmai segítségnyújtás, kiszolgálás,
  • Nyitási és zárási, valamint egyéb adminisztratív jellegű feladatok pontos elvégzése,
  • Pénztárgép kezelés,
  • Belső banki, pénzügyi és ügyviteli munkák végzése,
  • A hitelügyintézés adminisztratív feladatainak elvégzése,
  • Adminisztrációs felületek kezelése,
  • Termékekhez kapcsolódó szolgáltatások ajánlása és értékesítése,
  • Árukihelyezés, -feltöltés, termékárak ellenőrzése, árazás
  • Cégünk által forgalmazott termékek nagyfokú ismerete

 

Elvárások:

  • Felhasználói szintű számítógépes alapismeret (MS Outlook, Excel,Word)
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség és képesség
  • Minimum középfokú végzettség (érettségi)
  • Önálló, precíz, kreatív munkavégzés
  • Terhelhetőség, monotonitás tűrés 

 

Előnyt jelent:

  • Számítástechnikai komponensek, digitális és multimédiás termékek naprakész ismerete;
  • Pénzügyi szolgáltatás közvetítői hatósági vizsga;
  • Szakirányú középfokú végzettség;
  • Kereskedelmi területen (értékesítés, hitelügyintézés) szerzett min. 2 év szakmai tapasztalat;
  • Felhasználói szintű Octopus vállalatirányítási rendszer ismerete, használata;

 

Amit kínálunk:

  • teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
  • kulturált munkakörülmények
  • azonnali munkakezdés
  • előre megtervezett beosztás
  • versenyképes jövedelem
  • kellemes munkakörnyezet
  • fiatal dinamikus csapat

 

Munkavégzés helye: Győr Vasvári Pál u. 1/A. 

 

Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajz feltöltésével, fizetésigény megjelölésével az allas@bestbyte.hu 
 


 

Bolti eladó - értékesítő | Budapest - Allee Bevásárlóközpont

 

Budapest 11. kerületi Allee Bevásárlóközpontban lévő áruházunkba bolti eladó- értékesítő kollégát keresünk. A BestByte Kft. egy dinamikusan növekvő, 100 százalékban magyar tulajdonú kereskedelmi vállalat, amely immár 15 éve a műszaki kereskedők piacának meghatározó szereplője. Amennyiben a számítógépes perifériákat ismered, továbbá érdekel a papír- és írószer világa, akkor ne habozz jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajzzal, fizetésigény megjelölésével az allas@bestbyte.hu -ra küldött e-mailben, tárgyban a munkakör megnevezéssel.

 

Feladatok:

  • vásárlóink udvarias és szakszerű kiszolgálása
  • cégünk által forgalmazott termékek értékesítése
  • vásárlóink által megszokott magas szintű szakmai segítségnyújtás
  • vásárlói kérdések és reklamációk kezelése
  • az üzlet zavartalan működésének és rendezettségének folyamatos biztosítása
  • termék információk karbantartása
  • adminisztratív jellegű munkák elvégzése
  • árukihelyezés, árufeltöltés
  • szakmai képzéseken és oktatásokon való aktív részvétel

 

Elvárások:

  • értékesítésben szerzett több éves tapasztalat
  • fehér- és barna áru termékek átfogó felhasználói és szakmai szintű ismerete
  • legalább középfokú végzettség (érettségi)
  • számítástechnikai komponensek, digitális és multimédiás termékek naprakész ismerete
  • kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
  • kreativitás, önálló munkavégzés
  • gyors, precíz munkavégzés
  • terhelhetőség

 

Előnyt jelent:

  • angol és/vagy német középszintű nyelvtudás
  • Szakirányú középfokú végzettség;
  • Felhasználói szintű Octopus vállalatirányítási rendszer ismerete, használata;

 

Amit kínálunk:

  • teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
  • azonnali munkakezdés
  • előre megtervezett beosztás
  • versenyképes jövedelem
  • kellemes munkakörnyezet, állatbarát munkahely
  • fiatal dinamikus csapat

 

Munkavégzés helye: Budapest, Allee Bevásárlóközpont

 

Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajz feltöltésével, fizetésigény megjelölésével az allas@bestbyte.hu-ra küldött e-mailben lehet.

 


 

Raktáros | Budapest - XIII. kerület 

 

A BestByte Kft. egy dinamikusan növekvő, 100 százalékban magyar tulajdonú kereskedelmi vállalat, amely immár 15 éve a műszaki kereskedők piacának meghatározó szereplője. Amennyiben a számítógépes perifériákat ismered, továbbá érdekel a papír- és írószer világa, akkor ne habozz jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajzzal, fizetésigény megjelölésével az allas@b4b.hu -ra küldött e-mailben, tárgyban a munkakör megnevezéssel.

 

Feladatok:

  • Beérkezőáruk átvétele, ellenőrzése, dokumentálása, készletre tárolása
  • Áruk komissiózása, tételes ellenőrzése, összekészítése
  • Árukiadás, számla és garancialevél kiállítása
  • Kézi és gépi anyagmozgatás
  • Készletezés
  • Leltározás
  • Raktárirend fenntartás

 

Elvárások:

  • Hasonlóterületen szerzett minimum 1 éves tapasztalat
  • Középfokú végzettség – érettségi
  • Önálló-precíz munkavégzés
  • Csapatmunka
  • Rugalmasság; terhelhetőség,
  • Megbízhatóság

 

Előnyt jelent:

  • Hasonlóterületen szerzett tapasztalat
  • Targoncavezetői engedély
  • PDA használat ismerete
  • Octopus ERP rendszer ismerete

 

Amit kínálunk:

  • Teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
  • Versenyképes jövedelem
  • Fiatalos, dinamikus csapat
  • beosztás szerinti munkarend
  • állatbarát munkahely

 

Munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület, Frangepán utca

 

Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajz feltöltésével, fizetésigény megjelölésével az allas@b4b.hu-ra küldött e-mailben lehet.

 


 

Bolti eladó - értékesítő | Budapest - XIII. kerület

 

A BestByte Kft. egy dinamikusan növekvő, 100 százalékban magyar tulajdonú kereskedelmi vállalat, amely immár 15 éve a műszaki kereskedők piacának meghatározó szereplője. Amennyiben a számítógépes perifériákat ismered, továbbá érdekel a papír- és írószer világa, akkor ne habozz jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajzzal, fizetésigény megjelölésével az allas@b4b.hu -ra küldött e-mailben, tárgyban a munkakör megnevezéssel.

 

Feladatok:

  • vásárlóink udvarias és szakszerű kiszolgálása
  • cégünk által forgalmazott termékek értékesítése
  • vásárlóink által megszokott magas szintű szakmai segítségnyújtás
  • vásárlói kérdések és reklamációk kezelése
  • az üzlet zavartalan működésének és rendezettségének folyamatos biztosítása
  • termék információk karbantartása
  • adminisztratív jellegű munkák elvégzése
  • árukihelyezés, árufeltöltés
  • szakmai képzéseken és oktatásokon való aktív részvétel

 

Elvárások:

  • értékesítésben szerzett több éves tapasztalat
  • fehér- és barna áru termékek átfogó felhasználói és szakmai szintű ismerete
  • legalább középfokú végzettség (érettségi)
  • számítástechnikai komponensek, digitális és multimédiás termékek naprakész ismerete
  • kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
  • kreativitás, önálló munkavégzés
  • gyors, precíz munkavégzés
  • terhelhetőség

 

Előnyt jelent:

  • angol és/vagy német középszintű nyelvtudás
  • Szakirányú középfokú végzettség;
  • Felhasználói szintű Octopus vállalatirányítási rendszer ismerete, használata;

 

Amit kínálunk:

  • teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
  • azonnali munkakezdés
  • előre megtervezett beosztás
  • versenyképes jövedelem
  • kellemes munkakörnyezet, állatbarát munkahely

 

Munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület, Frangepán utca

Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajz feltöltésével, fizetésigény megjelölésével az allas@b4b.hu-ra küldött e-mailben lehet.

 


 

Pénztáros - RMA ügyintéző | Budapest - XV. kerület

 

A Bestbyte Kft. egy dinamikusan növekvő, 100 százalékban magyar tulajdonú kereskedelmi vállalat, amely immár 15 éve a műszaki kereskedők piacának meghatározó szereplője. Budapest 15. kerületi átvételi pontra keresünk pénztáros RMA ügyintéző kollegát.


Feladatok:

  • Vásárlóink által megszokott udvarias kiszolgálás,
  • Nyitási és zárási, valamint egyéb adminisztratív jellegű feladatok pontos elvégzése,
  • Pénztárgép kezelés,
  • Belső banki, pénzügyi és ügyviteli munkák végzése,
  • Egyéb adminisztratív feladatok
  • Kapcsolattartás partnerekkel, szervizekkel az ügyfélszolgálattal
  • Leltárban való aktív részvétel
  • Ügyfélpanaszok kezelése, garanciális termékek ügyintézése


Elvárások:

  • Felhasználói szintű számítógépes alapismeret (MS Outlook, Excel,Word)
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség és képesség
  • Minimum középfokú végzettség (érettségi)
  • Önálló, precíz, kreatív munkavégzés
  • Terhelhetőség, monotonitás tűrés 

Előnyt jelent:

  • Számítástechnikai komponensek, digitális és multimédiás termékek naprakész ismerete;
  • Pénzügyi szolgáltatás közvetítői hatósági vizsga;
  • Szakirányú középfokú végzettség;
  • Kereskedelmi területen szerzett szakmai tapasztalat;
  • Felhasználói szintű Octopus vállalatirányítási rendszer ismerete, használata;

Amit kínálunk:

  • teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
  • kulturált munkakörülmények
  • azonnali munkakezdés
  • versenyképes jövedelem
  • kellemes munkakörnyezet
  • fiatal dinamikus csapat

Jelentkezés módja: Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajz feltöltésével, fizetésigény megjelölésével az allas@b4b.hu 
 


 

Szerviztechnikus | Budapest - XV. kerület

 

Feladatok:

  • Ügyfélpanaszok kezelése, garanciális termékek ügyintézése
  • Kapcsolattartás az ügyfélszolgálattal és a bolthálózattal
  • Hibás termékek bevizsgálása
  • Kapcsolattartás partnerekkel, szervizekkel
  • Notebookok, számítógépek bővítése, telepítése
  • Egyéb adminisztratív feladatok
  • Leltárban való aktív részvétel

 

Elvárások:

  • Tapasztalat műszaki termékek garanciális ügyintézésében
  • Precíz munka végzés
  • Érdeklődés az e-kereskedelem iránt
  • Önállóan és csapatban is tudsz dolgozni
  • Kiválóan kommunikáció írásban és szóban
  • Terhelhetőség
  • Jó probléma megoldó képesség

 

Előnyt jelent:

  • Rendelkezel műszaki webáruházban szerzett tapasztalattal
  • Középfokú végzettség
  • Angol nyelvtudás
  • Visionsoft Octopus vállalatirányítási rendszer ismerete

 

Amit kínálunk:

  • Határozatlan idejű munkaszerződés;
  • Teljes munkaidős jogviszony (napi 8 óra); Hétköznap (hétfőtől-péntekig): 8:30 - 17:00
  • Cégen belüli fejlődési lehetőség
  • Összeszokott, segítőkész csapat, jó hangulat
  • Bejelentett, alkalmazotti munkaviszony
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Azonnali munkakezdés
  • Versenyképes fizetés

 

Munkavégzés helye: Budapest XV. kerület


Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajzzal, fizetési igény megjelölésével az allas@b4b.hu címre küldött levélben lehet. Tárgy: Szerviztechnikus
 


 

Pénztáros-hitelügyintéző | Goodprice - Budapest

 

A BestByte Kft. egy dinamikusan növekvő, 100 százalékban magyar tulajdonú kereskedelmi vállalat, amely immár 15 éve a műszaki kereskedők piacának meghatározó szereplője. Amennyiben a számítógépes perifériákat ismeri, továbbá érdekli a papír- és írószer világa, akkor ne habozzon jelentkezni. Budapest 13. kerületi áruházunkba bolti pénztáros, hitelügyintéző kollégát keresünk.

 

Feladatok:

  • Vásárlóink által megszokott udvarias, magas szintű szakmai segítségnyújtás, kiszolgálás,
  • Nyitási és zárási, valamint egyéb adminisztratív jellegű feladatok pontos elvégzése,
  • Pénztárgép kezelés,
  • Belső banki, pénzügyi és ügyviteli munkák végzése,
  • A hitelügyintézés adminisztratív feladatainak elvégzése,
  • Adminisztrációs felületek kezelése,
  • Termékekhez kapcsolódó szolgáltatások ajánlása és értékesítése,
  • Árukihelyezés, -feltöltés, termékárak ellenőrzése, árazás
  • Cégünk által forgalmazott termékek nagyfokú ismerete
  •  

Elvárások:

  • Felhasználói szintű számítógépes alapismeret (MS Outlook, Excel,Word)
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség és képesség
  • Minimum középfokú végzettség (érettségi)
  • Önálló, precíz, kreatív munkavégzés
  • Terhelhetőség, monotonitás tűrés 

 

Előnyt jelent:

  • Számítástechnikai komponensek, digitális és multimédiás termékek naprakész ismerete;
  • Pénzügyi szolgáltatás közvetítői hatósági vizsga;
  • Szakirányú középfokú végzettség;
  • Kereskedelmi területen (értékesítés, hitelügyintézés) szerzett min. 2 év szakmai tapasztalat;
  • Felhasználói szintű Octopus vállalatirányítási rendszer ismerete, használata;

 

Amit kínálunk:

  • Teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
  • kulturált munkakörülmények
  • azonnali munkakezdés
  • előre megtervezett beosztás
  • versenyképes jövedelem
  • kellemes munkakörnyezet
  • fiatal dinamikus csapat

Munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület

 

Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajz feltöltésével, fizetésigény megjelölésével az allas@b4b.hu-ra küldött e-mailben lehet.

 


 

Raktáros | Budapest XV.


XV. kerületben lévő telephelyünkre, folyamatosan fejlődő, bővülő, fiatalos csapatába munkatársat keresünk azonnali kezdéssel. Ha szeretnél Magyarország egyik meghatározó piaci szereplőjéhez csatlakozni, ha szeretnél egy 15.000 m2 alapterületű modern, dinamikusan fejlődő raktárban dolgozni, ha szeretnél egy nyitott, barátságos csapat tagja lenni, akkor várjuk jelentkezésedet.

 

Feladatok:

  • Beérkezőáruk átvétele, ellenőrzése, dokumentálása, készletre tárolása
  • Áruk komissiózása, tételes ellenőrzése, összekészítése
  • Árukiadás, számla és garancialevél kiállítása
  • Kézi és gépi anyagmozgatás
  • Készletezés
  • Leltározás
  • Raktárirend fenntartás

Elvárások:

  • Hasonlóterületen szerzett minimum 1 éves tapasztalat
  • Középfokú végzettség - érettségi
  • Önálló-precíz munkavégzés
  • Csapatmunka
  • Rugalmasság
  • Terhelhetőség
  • Megbízhatóság

Előnyt jelent:

  • Hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Targoncavezetői engedély
  • PDA használat ismerete
  • Octopus ERP rendszer ismerete

 Amit kínálunk

  • Teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
  • Versenyképes jövedelem
  • Fiatalos, dinamikus csapat
  • Korrekt munkahely
  • Fejlődési lehetőség
  • Új ismeretek szerzése
  • Előrelépési lehetőség
  • Egy műszakos munkarend
  • Vidéki munkavállaló esetén szállást tudunk biztosítani

Munkavégzés helye: Budapest, Harsányi Kálmán u. 85. sz, 1151

 

Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajzzal, pozíció és fizetési igény megjelölésével az allas@bestbyte.hu-ra küldött e-mailben lehet.

 


 

Eladó - pénztáros | Office Depot - Dunakeszi

 

A BestByte Kft. egy dinamikusan növekvő, 100 százalékban magyar tulajdonú kereskedelmi vállalat, amely immár 15 éve a műszaki kereskedők piacának meghatározó szereplője. Amennyiben a számítógépes perifériákat ismered, továbbá érdekel a papír- és írószer világa, akkor ne habozz jelentkezni a Dunakeszin található Office Depot üzletünkbe bolti eladó- pénztáros munkakörre.

 

Feladatok:

  • Vásárlóink által megszokott udvarias, magas szintű szakmai segítségnyújtás, kiszolgálás
  • Nyitási és zárási, valamint egyéb adminisztratív jellegű feladatok pontos elvégzése
  • Árukihelyezés, -feltöltés, termékárak ellenőrzése, árazás
  • Pénztárgép kezelés

Elvárások:

  • számítástechnikai alapismeret
  • kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség és képesség
  • középfokú végzettség (érettségi)
  • önálló, precíz, kreatív munkavégzés
  • terhelhetőség, monotonitás tűrés

Előnyt jelent:

  • felhasználói szintű Octopus vállalatirányítási rendszer ismerete
  • pénzügyi szolgáltatás közvetítői hatósági vizsga megléte
  • kereskedelmi területen (értékesítés) szerezett 1-3 év szakmai tapasztalat
  • számítástechnikai komponensek, digitális és multimédiás termékek naprakész ismerete
  • középfokú angol és/vagy német nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
  • azonnali munkakezdés
  • előre megtervezett beosztás
  • versenyképes jövedelem
  • próbaidő letelte után alapbér módosítás
  • kulturált munkakörülmények
  • 8 órás munkavégzés

Munkavégzés helye: 2120 Dunakeszi, Nádas utca 8.

 

Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajzzal, pozíció és fizetési igény megjelölésével az allas@bestbyte.hu-ra küldött e-mailben lehet.

 


 

Eladó – Lurdy Ház | Office Depot

 

Az BestByte Kft. egy dinamikusan növekvő, 100 százalékban magyar tulajdonú kereskedelmi vállalat, amely immár 15 éve a műszaki kereskedők piacának meghatározó szereplője. 16 áruházunkkal, dinamikusan növekvő webáruházunkkal és partnerhálózatunkkal kihívásokkal és sikerekkel teli munkakörnyezetet kínálunk azok számára, akik lehetőséget keresnek arra, hogy kiemelkedhessenek és fejlődjenek. Legyél Te is az ország egyik meghatározó országos műszaki kereskedő lánc fiatalos, lendületes csapatának tagja! Lurdy-ban lévő áruházunkba bolti eladó, pénztáros kollégát keresünk.

 

Feladatok

  • Vásárlóink által megszokott udvarias, magas szintű szakmai segítségnyújtás, kiszolgálás
  • Árukihelyezés, - feltöltés, termékárak ellenőrzése, árazás
  • Nyitási és zárási, valamint egyéb adminisztratív jellegű feladatok pontos elvégzése,
  • Pénztárgép kezelés
  • Belső banki pénzügyi és ügyviteli munkák végzése,
  • Termékekhez kapcsolódó szolgáltatások ajánlása és értékesítése
  • Garanciális ügyek intézése
  • Nyitási és zárási, valamint egyéb adminisztratív jellegű feladatok pontos elvégzése

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • Felhasználói szintű számítógépes alapismeret (MS Outlook, Excel,Word)
  • Számítástechnikai alapismeretek (MS Office programok)
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
  • Önálló, precíz munkavégzés
  • Megbízhatóság, terhelhetőség, ügyfélorientált hozzáállás

Előnyt jelent

  • Műszaki cikkek, szórakoztató elektronika és háztartási gépek ismerete, Számítástechnikai komponensek, digitális és multimédiás termékek naprakész ismerete
  • Szakmai tapasztalat kereskedelmi területen
  • Hitelügyintézésben szerzett min. 2 év szakmai tapasztalat;
  • Felhasználói szintű Octopus vállalatirányítási rendszer ismerete
  • Angol nyelvismeret

Amit kínálunk

  • Teljes munkaidős, bejelentett munkaviszony
  • Versenyképes jövedelem
  • Fiatal, dinamikus csapat
  • Előre megtervezett beosztás
  • Kulturált munkakörülmények

Munkavégzés helye: 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14

 

Jelentkezni fényképes, magyar nyelvű önéletrajzzal, pozíció és fizetési igény megjelölésével az allas@bestbyte.hu-ra küldött e-mailben lehet.

Utoljára megtekintve